juu, elikkää oon -99 tyttö suomesta.. meil on kolme ihanaa kissaa ja harrastan ratsastusta. n. vuos sit muutettii ulkomaille ja sanotaa vaik nii, et ei tää oo ollu mitää elämän parast aikaa!! mun rakkaat ihanat kaverit näin viimeks joulun ja sitä enne n. vuos sitte, mut enää alle pari viiikkoo ni pääsen täält pois, ku muutetaa takas suomee! on mul myös ihana suku yms.. rakastan ihan kamalasti eläimii! mut joo siis.... mun elämän tärkeimpään asiaan eli --->


Miley Cyrus

eli, löysin vähänniiku kaverin kautta (mont vuot sit!!) , ku meil ei sillo näkyny disney channel ku alko Hannah Montana.. aloin kuuntelee ja kattoo hannahii ja nykyää seuraan Mileyn "tekemisii", kokoaja! tai siis huomaan aina, ku on tullu uusii kuvii esim. ku se o lähös pilates-tunnilt ja kaikkee, en osaa selittää!! mut joo, rakastan sitä kokoaja vaa enemmä!! <3 ilman sitä mun elämä ei ois mtn!! se o mun koko elämä!! <3 en osaa kertoo, kui paljo sitä rakastan, kosk siihe ei ees riittäis sanoja!! se on maailman kaunein, ihanin, kiltein, kivoin, parhain.... , se täydelline ihmine on semmone, et ei kyl riitä tää tila kuvailee sitä ja sanoi ei ees riittäis! <3 me kaikki tehää virheitä ja niiist oppii!  Hannah Montanan biisi nobody's perfect o muute totta, mut ei mileyn kohalla!! <3 ja melkeen aina, kun katon sen kuvii, leffoi, videoit, kuunetelen sen musaa tai jtn.. meen iha sekasi, meinaan alkaa itkee, alan itkee, kiljun tai jotain, se on niiiin ihana!! tää tekstin pätkä ei riitä kuvailee kui mä sitä rakastan, mut uskokaa vaa se o mun koko elämä! <3

 

Blogi

kirjotan tänne aina, ku huvittaa/jaksan/kerkeen/muistan! <3 tää blogi ei sinänsä liity Mileyhyn<3, vaa mun elämäää.. ja, kosk miley on mun elämä, ni mileyyn liittyvii asioita kirjotan! joo, oon outo ja tiiän sen iteki! ja toivottavasti täst tajus ees jtn!!

 

"Mä luulin et enkeleitä on vaa taivaas, mut taisin olla väärässä!"